Klaas, 57 jaar, ziekte van Pfeiffer

Na 4 dagen ziekenhuisopname kreeg ik de boodschap van de arts, u heeft de ziekte van Pfeiffer. Enorm vermoeid, geen energie en herstel kan zelfs 6 tot 12 maanden duren, volgens de arts.
Na een consult bij jou, klassiek homeopaat, kreeg ik 2 soorten medicatie die ik heb ingenomen volgens jou advies.

Het resultaat is verbluffend, na enige dagen weer zin en energie om wat te ondernemen en ben inmiddels (nu 4 weken later) zeer tevreden en doe weer wat lichte werkzaamheden. Enorm bedankt en ik ben super tevreden met dit fantastische resultaat.

Moeder van een 4-jarige dochter, die heel druk was en geen rust in haar lijf had.

Ik zou nog even laten weten hoe het met haar is gegaan nadat ik haar middel heb gegeven .
Ze heeft het twee weekend geleden gekregen, en meteen merkten we echt een verandering !! Rustiger!! Ze is echt rustiger, meer rust in d’r koppie en lijf! Ze sliep meteen die ochtend voor het eerst in tijden ‘uit’ tot 7 u!! De hele eerste week sliep ze s ochtends langer door! Ook ging ze ineens met andere kindjes uit de klas spelen ( oudere kindjes, ze voelde zich duidelijk mee zelf verzekerd!!)
Het gaat nu nog steeds goed met d’r, over het algemeen rustiger, wel laatste paar dagen weer vroeger wakker en iets meer onrust.. Ook Is ze nu toevallig vanavond begonnen met hoesten (zo’n nare prikkelhoest). Dus ik vraag me af moeten we het middel nog een keer herhalen?

Ben, 62 jaar, komt met klachten van hoesten en vastzittend slijm:

Tweemaal de korrels gebruikt volgens jouw voorschrift. Is bijzonder goed aangeslagen. Heel veel slijm is weg. Ook wat betreft de klacht van kaak-/neusholte.
Ik blijf versteld staan van de zeer snelle directe werking die deze homeopathische middelen hebben.

Aline, moeder van de 15 weken oude Julian, die spijsverteringsproblemen heeft en slecht slaapt.

Even een vraagje heb gisteravond en vanmorgen de Calcium aan Julian gegeven. Is dit nu genoeg? Of moest het nog een keer deze week? Ben het even vergeten, zoveel informatie gehoord gisteren.
Hij heeft vannacht voor het eerst de nacht doorgeslapen? Komt dit doordat middel? ( ben even benieuwd). Tot nu als reactie van het middel een pusoog.

Mirjam, over haar dochter Julia van 9 jaar

Ik heb 1x een korrel Pulsatilla aan Julia gegeven toen ze echt heel erg huilerig en onzeker was en ze reageerde daar ongelofelijk snel op.

Rolf, een 54 jarige man met hoge bloeddruk

De stukjes van de puzzel passen weer beter! Het is zeker 10 jaar geleden toen voor het laatst op deze waarden zat 97-139, geweldig het werkt. Ik weet dat het een momentopname is maar ik ben zo blij dat ik je wel kan zoenen!

Ruim een maand later is nu ook de huisarts onder de indruk van de behaalde successen m.b.t. mijn hypertensie. 95/140 gemeten bij een pols van 62.

Erik, 36 jaar, futloos, nergens zin in.

We hadden afgesproken dat ik zou laten weten hoe het gaat.
Ik merkte vorige week direct een flinke verbetering in de hoeveelheid energie en zin in dingen na het innemen van het homeopathische middel.

Wanda, 57 jaar, ze heeft diverse klachten

Het eczeem aan mijn rechtervoet genas na innemen 1e keer wonderbaarlijk. Het is niet weg; maar jeukt niet meer. De behoefte om eraan te pulken en trekken tot bloedens toe is ook minderen. De voet voelt anders.
Ook het idee dat mijn spijsvertering is veranderd. Na de eerste keer veel meer urine en stinkende ontlasting. Een meer opgeruimd gevoel. Alsof mijn lichaam minder schreeuwt om vitaminen.

Caroline, 43 jaar, griepklachten

De gels heeft het goed gedaan. Koorts is gezakt en spierpijn veel minder.
Zal wel paar dagen duren voordat helemaal weg is maar ik heb t ergste gehad.
Dank voor je hulp

Ouders van Arthur, 12 jaar, niet lekker in zijn vel

Hier even een reactie van ons , na het bezoek aan jou met Arthur. Nadat wij bij jou waren geweest, en s avonds en in de ochtend de korreltjes hebben gegeven aan Arthur die wij van jou hadden gekregen, was er een positieve verandering aan Arthur te merken. Hij was weer vrolijk en luisterde weer goed.’

Steef, 56 jaar, last van onwillekeurige zenuwtrekken

Ik zou even laten weten of causticum reageert. Dat doet het. Ik heb de 5 cup method toegepast. De reacties zijn niet heftig geweest. De eerste dagen waren de zenuwentrekken ‘s nachts merkbaar minder.

Evelina over haar zoon Chris, die nog af en toe ondersteuning nodig heeft nadat de kindervaccinaties zijn ontstoord

Chris gaat lekker hoor! Hij heeft heerlijk vakantie, en ik merk dat dat hem ook goed doet maar na die korrel “leefde” hij ook weer op. Dus hij gaat goed. Iets te goed soms, want hij word behoorlijk bijdehand!haha

Monique, pijn aan de arm na overbelasting

Rhus Tox heeft goed geholpen. Ik ben nog niet pijnvrij maar het is echt een heeeeel stuk minder.

Christol over haar hoestende dochter Jet

Echt super bedankt gister voor de snelle reactie.
Jet heeft het er goed op gedaan! Ze hoest nog wel, maar iets minder. We gaan er mee door en hopelijk is ze snel ervan af.